.
      Club Basquet Prat [Noticies ]
 

Gran Victoria del CB Prat front el Càceres 2016 al Joan Busquets.

Els de Josep Mª Raventós eren conscients de la importància del partit i van sortir molt concentrats, aquesta concentració no va desaparèixer en cap moment  i això va donar com  a resultat una victòria front un dels millors equips de la categoria, el Càceres 2016.

Al primer quart, Raventós va apostar per un cinc inicial àgil per sorprendre als extremenys en atac i per un altre banda molt atents en defensa. El Càceres , potser un xic relaxats van trigar a reaccionar i van veure com poc a poc els potablava es feien el comandament del partit. Curiosament i potser per primer cop al campionat Josep Mª no va fer ni una sola rotació i es que per un altre banda Cristian Oliva, Joffre Lleal, Pere Tomás, Chus Benito i Cris Mc Naughton ho estaven fent força bé. Chus feia que Harper Williams es desesperés i Mc Naughton dominava la pintura, mentre per un altre cantó Cristian, Joffre i Pere eren un autentic                    malson per els seus defensors. A la fi del quart el marcador ja lluia una diferencia de +6 per els locals 24-18 i dels 24 punts 22 eren dels exteriors (Cristian 8, Joffre 7 i Pere 7).

Al segon Quart arribaria el relleu i si havia algun dubte, tot va quedar clar, desprès d’una cistella per banda arribaria la millor ratxa anotadora dels homes de Raventos, un 9-0 posaria la màxima diferencia fins el moment i al minut 4 al marcador figurava un 35 – 20 mercès a la bona actitud dels jugadors locals, bones seleccions de tir en atac sense precipitacions i una gran defensa que va deixar en 14 punts als de Manuel Hurtado. La gent que omplia el pavelló  xalava força, aixecant-se en mes d’una ocasió per aplaudir les bones jugades locals, finalment el marcador assenyalaria 43 – 32 i unes bones sensacions. Chus Benito estaria ara el millor atacant amb 5 punts.

Al tercer quart Raventos tornaria a repetir el cinc inicial i finalment el partit es trencaria, els potablava insistien amb una bona defensa i en atac seguia sense  precipitar-se això va propiciar que les diferencies s’eixamplessin encara més, mentre el públic seguia en bogit amb el joc dels seus, que marxaven fins a +23 gracies a un espectacular parcial de 19 – 4, Cris Mc Naughton amb 10 punts i Pere Tomàs amb 8 s’encarregaven de tranquil·litzar un públic que disfrutava en lloc de patir com al llarg. Finalment el Càceres escorçaria un xic les diferencies deixant un còmode 69 – 53 per els pratencs.

Al darrer període el Càceres va cremar les seves naus i va intentar escorçar les diferencies i un molt encertat Ricardo Bursciglio ho va intentar escorçant les diferencies, no van marxar mai per sota dels 10 punts, finalment i desprès de que els potablava administressin be el temps i marquessin el ritme que ara els interessava es va arribar a la fi d’un excel·lent  partit i que es va saldar amb una extraordinària Victoria per 85-74. David, Joffre i Eyenga estarien els millors en atac amb 4 punts.

Aquesta victòria es la primera de les quatre finals que tenim a la vista, s’ha de seguir així ja que la resta d’equips tampoc afluixen i en aquest moment i en espera del que facin el Santa Pola que sembla baixar, la resta ens estem jugant la permanència, en qualsevol cas, si les tres que resten les juguem així, segur que el proper any el CB Prat  Joventut estarà a la LEB Argent.

CB Prat Joventut 85. Tomas (16), Màrtinez (8), Lleal (11), Eyenga (6), Vall-Llobera, Rubio (4), Benito (10), Oliva (14), Martin, Williams (4), McNaughton (12).

Càceres 2016 74. Lopez (2), Busciglio (17), Jones (5), Gruber (10), Sanguino (15), Peña (9), Diaz (3), Panadero, Ortiz (6), Williams (7).

27/04/08

 

 
Página Oficial del Club Basquet Prat V.3_