II Jornada de bàsquet mixta del CB Prat al CEM Estruch
En aquests moments s’està acabant de preparar la II Jornada del CB Prat programada per al proper dilluns 6 d’abril a les pistes del pavelló Joan Busquets.
Tal i com es va fer al desembre, i donada la bona acollida per part dels joves jugadors i jugadores de l’entitat, es repeteix la fórmula dels equips mixtes compostos per jugadors i jugadores de diferents categories.
Els equips jugaran dos partits cadascun, i en acabar, s’iniciarà una competició de llançaments lliures i de triples entre totes les noies i els nois participants.
Podrem gaudir d’una bona jornada de bàsquet al CEM Estruch amb la participació de més d’un centenar de jugadors i jugadores del Club Bàsquet Prat, enquadrats en dotze equips.
Si vols veure la configuració dels EQUIPS PARTICIPANTS pitja sobre el link corresponent i pren nota.
Molt aviat publicarem el programa de la jornada amb els horaris corresponents.
28/03/09
|