 |
 |
 |
|
| . |
| |
| Club Basquet Prat [Noticies ] |
 |
 |
 |
 |
Un desdibuixat Prat no va poder amb un seriós Aurteneche. |
| |
Es cert que aquest Prat es un equip massa complicat de treballar per un entrenador, que viu intensament els partits i que estudia minuciosament tots els detalls dels equips contraris, buscant les solucions pertinents a qualsevol habilitat de cada un dels seus components i diem que es complicat, perquè el bo de Carles Duran, es troba dia rere dia amb una manca continuada dels seus efectius als entrenaments que l’impedeixen fer la seva feina, moltísims entrenaments es troba amb només 5 jugadors i es compren que pugui fer el que pot fer. Malgrat això i que no es poc, suposo que no hi ha un altre club en la categoria la pateix la mateixa malaltia, està obtenint uns resultats força interessants, acabada la primera volta es a la part alta de la classificació i es un equip respectat per els rivals, jo diria que fins i tot quan aquests jugant contra el Prat, ja no fan massa cas a allò de que “el Prat viatge sense aquest o sense el altre jugador”, tenen un respecte terrible i van al 100X100, no se’n refien ni un pel. Dit això, aquells que segueixen l’equip de prop han pogut detectar algun detall preocupant darrerament. Si es veritat que el CB Prat minvat durant tota la campanya en quant a efectius ha tret la casta i la resolt moltes vegades amb força i coratge, que aquesta virtut està a hores d’ara una mica apagada, notem que Gerbert no està tan suelto, que Brandon pateix mes que gaudeix, que Ventura no es al punt de equilibri, de vegades no arriba per molt poc i de vegades se passa per mil·límetres i que Marko no està sobrat de confiança. Malgrat tot el CB Prat dona sempre una bonica imatge potser mes per ganes que per meravelles de joc i Carles mou les seves peces amb la mestria que les circumstancies li permeten.
L’Aurteneche Maquinaria Araba es va presentar al Joan Busquets amb la condició de segon classificat de la competició i com finalista de la copa que la disputarà el proper cap de setmana a Andorra. El CB Prat, un cop més tornava a patir baixes, Ferran Bassas, i Joonas Cavén per lesió i Alex Barrera amb el FIATC de Maldonado avui a les grades del Joan Busquets, cal ressaltar també que Marko no havia entrenat en tota la setmana per una forta grip i que no es trobava encara en condicions. Així doncs el partit va començar amb un bon plantejament dels homes de Iñaki Merino mentre que els potablava dubtaven massa i queien en l’entranyat basc, tant es així que al minut 5, Aurteneche posava les primeres diferencies substancials (4-14), Carles va haver de demanar el primer temps per canviar la dinàmica, el resultat va estar positiu i Marko i sobretot un lluitador i encertat Joan Tomàs amb 6 punts van equilibrar de nou el marcador que es tancaria amb taules (20-20).
Al segon parcial, un equip visitant molt seré anotava amb la certa comoditat que li proporcionava ser el dominador clar i absolut del rebot, cal dir que els del Delta només van arreplegar 3 rebots defensius mentre que els vitorians es convertien el “els reis del mambo”, 7 captures en defensa i 5 en atac, feia que tinguessin pocs problemes per anotar sobretot des l’ampolla o també des el tir lliure. El Prat però lluint com sempre de la seva innegable actitud, subsistia mercès a l’encert exterior, dos triples seguits de Guillem Vives i un altre de Alex Suarez ens mantenien amb esperances, el marcador tornaria a igualar-se amb una cistella de un actiu Joan Tomàs que deixava el 38-38 per marxar al descans. Guillem amb 8 punts estaria el millor anotador.
Al tercer període Carles Duran seguia insistint amb la vigilància dels killers visitants i sobretot en el tancament del rebot, però avui els jugadors malgrat no afluixar mai el ritme eren desbrodats amb certa facilitat. Aurteneche va tornar a marxar i va superar la fatídica xifra dels deu punts, als 6’ de joc el parcial era important (2-13) i malgrat les rotacions, Carles no trobava la tecla, de nou el domini al rebot continuava sent una peça fonamental, mentre els potablava aplegaven 5 (3d 2o.), els alabesos aconseguien el doble (8d. 2o.), el parcial va estar de clar color visitant i el partit es posava força complicat, Ausina i Barceló ensenyaven els seus galons i se les prometien felices, finalment marxaríem al darrer mini descans amb un preocupant 44-56 i amb tant sols 6 punts aconseguits amb tres pírriques cistelles de Marko, Tomàs i Vives.
Al darrer parcial i amb els sis primers minuts el partit transcorria amb la mateixa tònica, però com hem dit en mes d’una ocasió els de Carles Duran no estan mai morts, a 4’ 3” per el final el marcador assenyalava la màxima diferencia forastera (52-65) i la màquina pratenca va començar a funcionar, va estar Marko primer amb una cistella interior que va iniciar la remuntada, Roger amb una penetració marca de la casa va anotar en la acció posterior, els pratencs pressionaven i ara qui dubtava era l’Aurteneche que va perdre de nou la seva opció i que Ventura va rematar amb un excel·lent triple, en un minuts de allau de joc local. Ventura aniria al tir lliure a 2’ 2” i amb el marcador 62-66, les diferencies s’avien reduït considerablement i era el moment de rematar-ho, Albert va anotar tant sols un, 62-65. El Prat anava al màxim i Gerbert cometria la 5ª falta a 1’ 39”, Ausina també anotaria un punt (62-66), la jugada següent marcaria el desenllaç final de la película, Roger llençaria un triple des el centra de l’ampolla sent objecte de personal que els col·legiats no assenyalarien i que podien haver estat tres tirs lliures, el rebot encara estaria per els nostres interessos i Guillem Vives ho tornaria a intentar des els 6,75 però la pilota es va sortir de dintre increïblement, el que podia haver estat posar-se a 1 va estar veure l’ofici de Barceló que planejaria als darrers compassos del partit i anotaria amb classe i serenitat fins a 6 punts consecutius quatre d’ells des el tir lliure. Finalment el CB Prat queia per 69-74 en un partit un partit important però que el manté en els llocs de play-off, Roger Vilanova i Albert Ventura amb 6 punts eren els màxims anotadors.
CB Prat Joventut 69. Homs (2), Vilanova (11), Brigman (2), Marti (2), Todorovic (14), Suarez (5), Tomàs (13), Ventura (6),Vives (14).
Aurteneche Maquinaria Araba 74. Uriarte (6), Fernandez (3), Carrera (11), Ausina (16), Arruti (9), Thompson (6), Arcellus (3), Fernandez (2), Barcelo (18).
MVP del CB Prat. No varen lluir massa els jugadors pratencs, però un cop mes el MVP del equip va estar Marko Todorovic. El pivot montenegrí que no havia entrenat en tota la setmana i que ho va fer potser amb alguna dècima va aconseguir una valoració de 14 punts, merces als als seus 14 punts anotats en una sèrie de 6/10 al llançament de dos, 0/2 al triple i 2/4 al tir lliure, amés de 6 rebots, 4 taps i 4 faltes rebudes. |
| |
| 15/01/12 |
|
|
 |
 |
 |
 |
|
|
Página Oficial del Club Basquet Prat V.3_ |
![]() |
![]() |
|
 |