El Sènior ‘B’ segueix al bon camí.
Segona victòria (2/3) dels homes de Juli Jiménez consecutiva que els col·loca a la tercera posició.
Després d’un començament un tant dubitatiu els nois de Juli es van centrar sobretot en l’aspecte defensiu i poc a poc li van anar agafant el ritme al partit, del 3-7 al minut 5 es va passar al 16-13 del final del primer quart. A partir d’aquí els potablava ja no van deixar mai el capdavant al marcador. Un espectacular segon quart tant en defensa com en atac va sentenciar l’encontre, el 27-11 en aquest període va acabar de descentrar un bon Tecla Sala que no va trobar mai la forma de aturar la embranzida pratenca. Al descans un +19 (43-24) donava tranquil·litat als de Juli Jiménez per la segona meitat.
A la represa el ritme del equip no va afluixar en cap moment, de fet se lluitaven totes les pilotes com si fos la darrera possessió del partit i això fa que el contrari acabi entregant-se. El resultat estaria un altre cop per els potablava per 17-16, deixant un +20 al final del parcial (60-40). El darrer període i malgrat estar tot decidit els de Juli no van afluixar i finalment es van produir taules a 20, deixant el marcador amb un 84-64 contra un equip que de ben segur acabarà a la part alta de la classificació.
Bona actitud doncs la de tot l’equip amb un gran equilibri interior-exterior. De ben segur que de seguir així serà un equip difícil de batre.
Resultat 84 – 64
Parcials 16-13, 43-24, 60-40, 84-64
Arbitres Sr. Gil, Sr. Molina
CB Prat 84 Moreno (10), López (6), X. Català (3), Almagro (22), Marín (15), Q. Català (6), Lavilla (3), Ruiz (4), García, Román (6), Rodríguez (9).
Triples 8. Almagro (3), López (2), Román (2), Q. Català.
08/10/2007
|